Кадровий склад згідно з ліцензійними умовами
В.о. директора Довженко Т.М.
Вихователь-методист Єна Г.В.
4 вихователя
Музичний керівник
Сестра медична старша
Вакантні посади
практичний психолог - 0,5 ставки
інструктор з фізкультури - 0,5 ставки

Освітні програми

Зміст комплексної освітньої програми "Стежинки у Всесвіт" зорієнтовано на цінності та інтереси дитини, урахування вікових можливостей, на збереження дитячої субкультури, на ампліфікацію дитячого розвитку, взаємозв'язок усіх сторін життя малюка.
Концептуальні положення парціальної програми "Україна – моя Батьківщина" ґрунтуються на ключових твердженнях педагогічної науки і практики щодо важливості дошкільного віку у вихованні особистості. Нормативно-правові документи, які регламентують діяльність сучасного закладу дошкільної освіти, наголошують на важливості та необхідності здійснення національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. У посібнику розкрито особливості національно-патріотичного виховання, основні напрями, завдання та зміст освітньої діяльності з дошкільниками, форми методичної роботи з педагогами, роль сім'ї у вихованні громадян-патріотів і поради батькам.

Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи у
2024/2025 навчальному році, враховуючи досягнення і перспективи розвитку ДП ЗГ № 83,
педагогічний колектив визначає таке пріоритетне завдання на 2025/2026 навчальний рік:
1. Продовжувати ознайомлювати дітей дошкільного віку з культурою, традиціями та звичаями українського народу, формувати у них почуття причетності до історії та майбутнього свого краю (2 рік)


Платні додаткові освітні послуги відсутні

Доступність закладу освіти для осіб з особливими освітніми потребами
Доступність закладів освіти для осіб з особливими освітніми потребами (ООП) гарантується Законом України "Про освіту" та передбачає фізичну, інформаційну та освітню інклюзію, що включає створення безперешкодного фізичного доступу (пандуси, поручні), забезпечення необхідними навчальними площами, створення умов для вільного отримання інформації, забезпечення психолого-педагогічного супроводу та індивідуалізації навчання відповідно до потреб особи.
Для освіти дітей із особливими потребами в закладі створені такі умови:
- регламентоване нормативно-правовими документами фінансове забезпечення освітнього процесу.
Заклад освіти оснащений поручнями на сходах, обладнано контрастними обмежувальними смугами на сходах.
Зарахування до закладу дітей з особливими освітніми потребами:
Зарахування дітей до закладу освіти здійснюється упродовж календарного року на вільні місця на підставі заяв про зарахування та додатків до них, згідно з відповідним наказом керівника.
Діти зараховуються до закладів освіти для здобуття дошкільної освіти у черговості, визначеній частиною другою статті 13 Закону України «Про дошкільну освіту», та згідно з відповідним наказом керівника закладу освіти.
Заява про зарахування подається одним із батьків особисто, поштою або через визначену засновником закладу освіти електронно-комунікаційну систему з використанням кваліфікованого електронного підпису або із застосуванням інших засобів електронної ідентифікації, відповідно до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
До заяви про зарахування дитини до закладу освіти додаються:
- копія свідоцтва про народження дитини;
- оригінал медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086/о«Медична довідка (витяг з медичної картки амбулаторного хворого)», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров'я України від 14 лютого 2012 року № 110, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28 квітня 2012 року за № 661/20974 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25 липня 2023 року № 1351) (подається лише при зарахуванні на очну (денну) форму або при поєднанні цієї форми з іншими формами здобуття дошкільної освіти та при педагогічному патронажі);
- копія документа, що підтверджує право дитини на першочергове зарахування до закладу освіти (у разі наявності такого).
При зарахуванні дитини з інвалідністю до закладу освіти додатково додаються:
- копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданого лікарсько-консультативною комісією закладу охорони здоров'я, або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»;
- копія індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю.
При зарахуванні дитини з особливими освітніми потребами до інклюзивної групи, або для створення інклюзивної групи додатково додається:
- оригінал висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи (дитини), наданий інклюзивно-ресурсним центром, в якому зазначено категорію (тип) особливих освітніх потреб (труднощів) та рекомендований рівень підтримки у закладі освіти, не нижче другого.
У разі подання заяви про зарахування через електронно-комунікаційну систему копії та оригінали документів, що передбачені цим пунктом, мають бути подані до закладу освіти не пізніше 3 днів до дати початку відвідування дитиною закладу освіти, зазначеній у заяві про зарахування.
Документом, що підтверджує задеклароване / зареєстроване місце проживання (перебування) дитини, є один з документів, визначених абзацами третім — дев'ятим пункту 8 Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку, вихованців та учнів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684, (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 05 вересня 2023 року № 985), що підтверджує місце проживання або перебування дитини чи одного з її батьків на території обслуговування закладу освіти.